مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-12سياسي

سازش در پرونده قتل عمد و صلح بین دو طایفه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد


مرکز توسعه حل اختلاف کشور از سازش بین دو طایفه از طوایف بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در باره یک پرونده قتل عمدی خبر داد.

- مرکز توسعه حل اختلاف کشور از سازش بین دو طایفه از طوایف بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در باره یک پرونده قتل عمدی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف کشور اعلام کرد: در آیینی که همزمان با عید غدیر، عید امامت و ولایت، روحانیون و سادات جلیل القدر، مسئولان قضایی و سیاسی، بزرگان ایلات و طوایف، سفیران صلح شوراهای حل اختلاف، مسئولین استانی و شهرستانی، بزرگان و ریش سفیدان در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گِرد هم آمدند تا شاهد صلح و سازش بین دو طایفه از طوایف بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.

6 سال پیش، در درگیری که بین دو نوجوان رخ داد یکی از آنان به خاطر قتل عمد دستگیر و پس از طی تشریفات قضایی و قانونی، حکم قصاص نفس قاتل در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت، اما در این بین بزرگان ایلات و طوایف و سفیران صلح شوراهای حل اختلاف استان از پای ننشستند و خواهان رضایت و بخشش قاتل بودند.

تا اینکه سرانجام در عید غدیر خم بزرگان ایلات و طوایف، دور هم نشستند و با حضور مسئولین قضایی و سیاسی و انتظامی و اجرایی و سفیران صلح در شهر دهدشت جشن ولایت را با جشن عفو و گذشت و مهربانی رقم زدند تا درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده قتل عمد و صلح بین دو طایفه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

سازش در پرونده قتل عمد و صلح بین دو طایفه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد