مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-12ورزشي

بازیکنان بومی تیمی فوتبال بانوان ذوب آهن را حفظ کردیم/آمادگی تیم برای آغاز تمرینات


سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: دیدگاه باشگاه ذوب آهن بومی گرایی است، گرچه لیست نهایی بازیکنان مشخص نشده است اما سعی کردیم تمام بازیکنان بومی تیم را حفظ کنیم.

- مژگان مدائم زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص زمان شروع تمرینات بازیکنانش برای حضور در فصل پیش رو، اظهار داشت: تا الان تاریخی برای شروع مسابقات از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده و تنها ناظمی، مسئول لیگ فوتبال بانوان در مصاحبه ای زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان را نیمه نخست شهریورماه اعلام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال دیدگاه باشگاه ذوب آهن نسبت به سال های گذشته متفاوت است، ادامه داد: به همین منظور تصمیم گرفته ایم تیم را آماده نگه داریم تا زمانی که تاریخ شروع مسابقات اعلام می شود کمترین آسیب را ببینیم البته هنوز به خاطر شرایط کرونا هنوز نتوانسته ایم تمریناتمان را شروع کنیم که امیدوار هستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین و مقررات، تمرینات را طی هفته های آتی شروع کنیم.

سعی کردیم تمام بازیکنان بومی تیم را حفظ کنیم سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در رابطه با شاکله اصلی تیم و لیست نهایی بازیکنان، گفت: دیدگاه باشگاه ذوب آهن بومی گرایی است و سعی کردیم تمام بازیکنان بومی تیم را حفظ کنیم و بازیکنانی را هم اضافه کنیم که بتوانند به تیم کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان بومی تیمی فوتبال بانوان ذوب آهن را حفظ کردیم/آمادگی تیم برای آغاز تمرینات

بازیکنان بومی تیمی فوتبال بانوان ذوب آهن را حفظ کردیم/آمادگی تیم برای آغاز تمرینات