مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-12سياسي

راه اندازی «حسینیه تلویزیونی ایران»


با راه اندازی «حسینیه تلویزیونی ایران» شبکه های سیما از ساعت 17 تا حدود یک بامداد و هر شبکه رأس یک ساعت، تبدیل به یک حسینیه تلویزیونی می شود که هر آن چه که در هیات های حسینی اعم از مداحی و سخنرانی است، - با راه اندازی حسینیه تلویزیونی ایران شبکه های سیما از ساعت 17 تا حدود یک بامداد و هر شبکه رأس یک ساعت، تبدیل به یک حسینیه تلویزیونی می شود که هر آن چه که در هیات های حسینی اعم از مداحی و سخنرانی است، در آن پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، شبکه های سیما ویژه برنامه هایی متناسب با سوگواری سالار شهیدان روی آنتن می برند.

به همین منظور امروز چهارشنبه، 22 مرداد نشستی با حضور دبیر شورای معارف سیما، برخی از مدیران معارف شبکه های سیما و خبرنگاران و اصحاب رسانه درخصوص معرفی برنامه های ایام محرم برگزار شد.

جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما در این نشست خبری که به صورت زنده از طریق سایت شبکه قرآن هم در حال پخش بود، نخست از تجربه تلویزیون در ماه مبارک رمضان و مراسم احیاء و شب های قدر گفت و افزود: همه این ها باعث شد برای ایام محرم با پشتوانه و تجربه های جدید و برگزاری جلسات این شورا با نهادهایی دیگر همچون سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «حسینیه تلویزیونی ایران»

راه اندازی «حسینیه تلویزیونی ایران»