مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 21:402020-08-12ورزشي

برترین های مسابقه فوتبال تکنیکی شو معرفی شدند


فینال مسابقه فوتبال استانی تکنیکی شو با داوری چهار تن از پیشکسوتان و بازیکنان خوزستان برگزار شد و برترین ها شناخته شدند.

- ایسنا/خوزستان فینال مسابقه فوتبال استانی "تکنیکی شو" با داوری چهار تن از پیشکسوتان و بازیکنان خوزستان برگزار شد و برترین ها شناخته شدند.

مسابقه تکنیکی شو توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز و با همکاری باشگاه فولاد خوزستان و حمایت باشگاه استقلال خوزستان، برای اولین بار در استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقه با هدف ارتقای سطح ارتباط با شهروندان اهوازی، احیای امر استعدادیابی در ورزش استان و ارتقای سطح روحیه و تلاش در جهت سرگرمی شهروندان، به انجام رسید که با استقبال خوبی از سوی افراد سنین 8 تا 14 سال نیز رو به رو شد.

مسابقه تکنیکی شو، در مرحله مجازی با داوری سید مهدی ابوس، سیاوش بختیاری زاده، ایوب والی و آرش افشین برگزار شد که پس از برررسی ویدئوهای ارسالی به آدرس برنامه، 10 نفر با نظر داوران به فینال راه پیدا کردند.

شب گذشته (چهارشنبه) نیز فینال این مسابقه در سالن تکنیک باشگاه فولاد و با داوری، حسن سالمی، سیاوش بختیاری زاده، ایوب والی و آرش افشین و با همکاری آقایان خوش ذات و عیدی زاده برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقه فوتبال تکنیکی شو معرفی شدند

برترین های مسابقه فوتبال تکنیکی شو معرفی شدند