مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-13سياسي

تا پایان سال 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در کرمانشاه و ایلام افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تا پایان سال در استان های کرمانشاه و ایلام 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تا پایان سال در استان های کرمانشاه و ایلام 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بهروز مرادی در حاشیه بهره برداری از شبکه های آبرسانی اصلی و فرعی 23 هزار هکتار از اراضی طرح های توسعه منابع آب و خاک در دو استان کرمانشاه و ایلام که با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: تا پایان سال، در استان های کرمانشاه و ایلام 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که فاز اول آن در این مرحله آبیاری و زهکشی 23 هکتار از دشت های ازگله، جگیران، ذهاب شمالی، ذهاب جنوبی، حومه و قراویز و بخشی از دشت کنجانچم با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح افزود: ایجاد 52 کیلومتر سامانه انتقال آب شامل تونل، کانال، باکس و فلوم، احداث 8 ایستگاه پمپاژ، ایجاد دو ایستگاه پست برق 63 کیلو ولت و لوله گذاری 220 کیلومتر در شش دشت بزرگ از اقدامات اصلی در احداث شبکه های آبرسانی در این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در کرمانشاه و ایلام افتتاح می شود

تا پایان سال 35 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در کرمانشاه و ایلام افتتاح می شود