مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-14سياسي

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی به مناسبت 22 مرداد، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم بی تردید جامعه توسعه یافته محصول مشارکت آگاهانه، هدفمند و مطالبه گر نخبگان آن جامعه در عرصه های مختلف بویژه عرصه اجتماعی است و قطعاً دولت ها حتی در جوامع پیشرفته به تنهایی قادر به انجام همه امور نخواهند بود.

در واقع، سازمان های مردم نهاد ستون های قوی و مستحکم و در عین حال ظریف و زیبایی هستند که امکان ساخت جامعه توسعه یافته بر فراز آنها میسر می شود.

سازمان های مردم نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف پذیری در اجرای برنامه ها در سطح جامعه و با قبول نقش های متفاوت نظیر مجری، همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند.

در مسئله اعتیاد که به عنوان یک مسئله اجتماعی، روان شناختی، پزشکی، اقتصادی و فرهنگی با پیچیدگی های خاص خود، حاکمیت ملی، امنیت و استقلال اکثر کشورها از جمله کشور عزیزمان را متأثر ساخته است، نهادهای مدنی و تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد در عرصه های مختلف مبارزه با اعتیاد از جمله پیشگیری، درمان، کاهش آسیب، حمایت های اجتماعی و صیانت از آسیب دیدگان اعتیاد از اهمیت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها