مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-14فرهنگي

«افسانه های پهلوانی ایران»، پیش زمینه ای برای تولید آثار نمایشی است


مهمترین هدف چاپ این کتاب این بود که پیش زمینه ای باشد برای افرادی که قصد دارند با این موضوع، در زمینه هنرهای نمایشی فعالیت کنند.

- افسانه های پهلوانی ایران ، پیش زمینه ای برای تولید آثار نمایشی است ایسنا/خراسان رضوی حسن ذوالفقاری گفت: مهمترین هدف چاپ این کتاب این بود که پیش زمینه ای باشد برای افرادی که قصد دارند با این موضوع، در زمینه هنرهای نمایشی فعالیت کنند.

یکی از نویسندگان کتاب افسانه های پهلوانی ایران در جلسه نقد و بررسی این کتاب که به همت قطب علمی فردوسی و شاهنامه دانشگاه فردوسی مشهد و به صورت گفت وگوی زنده اینستاگرامی برگزار شده بود، اظهار کرد: افسانه های پهلوانی ایران کتابی است که اخیرا توسط نشر خاموش در چهار جلد منتشر شده است.

ما در سال 90 طرح مشترکی را با پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات و دانشگاه تربیت مدرس آغاز کردیم و این طرح در نهایت درسال 96 تمام شد و قرار شد پژوهشگاه آن را به چاپ برساند اما به دلایلی کار متوقف شد تا اینکه در سال 98 این کتاب به چاپ رسید.

وی در رابطه با اهداف این کتاب بیان کرد: یکی از اهداف این کتاب این بوده است که افسانه های پهلوانی را به مردم معرفی کند و طبیعتا مقصود ما هم از این افسانه ها، داستان های پس از شاهنامه بوده است، چه در حوزه حماسه های ملی و چه حماسه های دینی که در این مجموعه آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«افسانه های پهلوانی ایران»، پیش زمینه ای برای تولید آثار نمایشی است

«افسانه های پهلوانی ایران»، پیش زمینه ای برای تولید آثار نمایشی است