مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-14اجتماعي

برپایی جشن مباهله درکربلا +فیلم


همزمان با شب مباهله با وجود اعمال محدودیت ها در کربلا و عدم برپایی جشن توسط متولیان حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، جشن مباهله توسط مردم برپا و «یا علی(ع)» در بین الحرمین طنین انداز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شب مباهله، کربلا مملو از جمعیت شد و جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با وجود اعمال محدودیت ها در کربلا، به حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) مشرف شدند و این ایام بافضیلت را به سیدالشهدا (ع) تبریک گفتند.

متولیان حرم ها نیز از روز گذشته اقدام به تزیین حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) کردند و نام اصحاب کسا در ورودی های حرم قرار گرفت.

در حرم حضرت عباس (ع) نیز جمعی از زائران با در دست داشتن گل های قرمز و سفید، به سمت حرم حضرت عباس (ع) و پس از آن به سوی ضریح امام حسین (ع) مشرف شدند.

ان امر در حالی است که با توجه به شیوع کرونا، مراسم و جشن از سوی متولیان حرم ها برگزار نشد، اما مردم به صورت خودجوش با در دست داشتن گل و توزیع شکلات و حتی ماسک بین زائران، این ایام فرخنده را جشن گرفتند.

شب گذشته همزمان با شب زیارتی امام حسین (ع) و شب مباهله، بین الحرمین شاهد حضور جمعیت بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) بود که علاوه بر برپایی جشن در گوشه و کنار بین الحرمین، به توزیع شکلات بین زوار می پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن مباهله درکربلا +فیلم

برپایی جشن مباهله درکربلا +فیلم