مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-14اقتصادي

ابهامات خرید 80 اتوبوس توسط شهرداری اصفهان/تبلیغات برای تازه نفس ها چقدر هزینه داشت؟


این روزها خبر اضافه شدن 80 اتوبوس تازه نفس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان در همه جا شنیده می شود، سؤال اینجاست که قرارداد قبلی مبنی بر خرید 350 اتوبوس به کجا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمل و نقل عمومی از جمله خدمات شهرداری ها به شهروندان است که در میان سازمان های زیرمجموعه شهرداری بیشترین تعامل را با مردم دارد و تغییرات در این بخش بیش از دیگر قسمت ها مورد توجه مردم قرار می گیرد به گفته مدیران شهری روزانه 600 هزار نفرسفر از طریق ناوگان اتوبوس رانی در سطح شهر اصفهان انجام می شود که خود گواهی بر این مدعاست.

در ایام عید غدیر خم بود که قدرت اله نوروزی همراه با وزیر راه و شهرسازی خبر از اضافه شدن 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان داد و تصریح کرد: شهرداری اصفهان در سال گذشته 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل دریافت کرد و در صورتی که قرارداد استفاده از اوراق تا بهمن 98 محقق نمی شد ناچار به بازپس فرستادن اوراق بودیم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: با این حال شهرداری اصفهان موفق شد قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس از شرکت عقاب افشان را با مبلغ هر دستگاه یک میلیارد و 820 میلیون تومان و با اعتبار اوراق مشارکت با شرایط 50 درصد تضمین دولت عملیاتی کند که در نتیجه آن شاهد رونمایی از 80 اتوبوس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات خرید 80 اتوبوس توسط شهرداری اصفهان/تبلیغات برای تازه نفس ها چقدر هزینه داشت؟

ابهامات خرید 80 اتوبوس توسط شهرداری اصفهان/تبلیغات برای تازه نفس ها چقدر هزینه داشت؟