مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-15پزشكي

حجاب و احساس رضایت از زندگی


دهه ها تحقیق نشان می دهد که انجام کارها به دلیل اینکه می خواهیم نه اینکه مجبور هستیم، منجر به سلامت روانی بهتری می شود.

این امر در مورد طیف گسترده ای از رفتارها، - ایسنا/خراسان رضوی دهه ها تحقیق نشان می دهد که انجام کارها به دلیل اینکه می خواهیم نه اینکه مجبور هستیم، منجر به سلامت روانی بهتری می شود.

این امر در مورد طیف گسترده ای از رفتارها، از تحصیل گرفته تا کاهش وزن و یا کمک به دیگران در فرهنگ ها و جمعیت های مختلف صادق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاس پی اس پی، این مورد برای رفتارهایی که واقعی یا درواقع اجباری هستند، مانند رفتن به محل کار یا استفاده از کمربند ایمنی، به همان اندازه صادق است.

وقتی که ما به دلایل خودمختار، کاری انجام می دهیم (زیرا ما شخصا برای آن ارزش قائل هستیم، فکر می کنیم مهم است و یا می خواهیم انجام دهیم)، احساس می کنیم بهتر از زمانی که این کار را به دلایل کنترل شده (به دلیل فشار دیگران یا خودمان) انجام دهیم، عملکرد بهتری داریم.

به بیان ساده تر، انگیزه ها مهم هستند؛ چراکه می خواهیم برای سلامتی خود کاری انجام دهیم و حتی بهزیستی را در زندگی مان وارد کنیم.

ما این پدیده را در یک زمینه منحصربه فرد موردبررسی قراردادیم و بررسی کردیم که چرا زنان مسلمان در عربستان سعودی و ایران حجاب دارند و به طور خاص چگونه انگیزه های آنها هنگام پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و احساس رضایت از زندگی

حجاب و احساس رضایت از زندگی