مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-15اقتصادي

20 درصد تماسهای گرفته شده با 123 اصفهان نیاز به مداخله دارد


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: 20 درصد تماسهای گرفته شده با اورژانس اجتماعی بهزیستی اصفهان نیاز به مداخله عوامل امدادی دارد.

- مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان اصفهان اظهار داشت: خدمات اورژانس اجتماعی در ایران یکی از خدمات مترقی در منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

وی افزود: نمی توان علت افزایش تعداد تماس با اورژانس 123 در استان اصفهان را تنها در شیوع بیماری کرونا جست و جو کرد بلکه علل متعددی دارد و به عوامل در هم تنیده فردی و اجتماعی وابسته است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در دو ماه ابتدای سال خشونت خانگی به زنان را تا 40 درصد کاهش داد، تصریح کرد: فرار زنان از منزل هم در همین مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 83 درصد کاهش یافت.

وی بیان داشت: به طور متوسط روزانه 250 تا 300 تماس با مرکز فوریت های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان برقرار می شود که از این میان 20 درصد تماس ها به مداخله عوامل امدادی اعم از خدمات مشاوره ای، ارجاع به مراکز مشاوره، دعوت از خانواده برای ارائه خدمات مشاوره ای و کمتر از یک درصد هم به مداخله میدانی تیم های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد تماسهای گرفته شده با 123 اصفهان نیاز به مداخله دارد

20 درصد تماسهای گرفته شده با 123 اصفهان نیاز به مداخله دارد