مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-15سياسي

نهضت جهادی «همراه بیمار» مایه عزت برای انقلاب اسلامی شد


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نهضت جهادی همراه بیمار در ایام کرونا مایه عزت اسلام و آبرو برای انقلاب اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی بعدازظهر شنبه در آیین اختتامیه مرحله نخست نهضت جهادی همراهان بیمار در استان بوشهر گفت: ایثار و همدلی طلاب و روحانیون با حضور بر بالین بیماران کرونا و انجام خدمات داوطلبانه به عنوان همراه بیمار وصف ناپذیر است.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تقدیر و تشکر از تمامی عواملی که از رزمایش قرارگاه فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پشتیبانی کرده اند، افزود: در رزمایش های قرارگاه فرهنگی دفتر نهاد رهبری شاهد حضور همه گروه های سنی و اقشار مختلف در کنار طلاب و روحانیون بودیم که در بین آنان از پیشکسوتان دفاع مقدس تا نوجوانان دهه هشتادی نیز حضور داشتند.

راه اندازی کارگاه های تولید ماسک وی با اشاره به انجام چهار مرحله رزمایش ادامه داد: مرحله نخست قرارگاه فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان بوشهر از اسفندماه و با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: دنیا به احترام مردمی ایستاد که با شرایط سخت اقتصادی و مواجه با تحریم ظالمانه مانند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت جهادی «همراه بیمار» مایه عزت برای انقلاب اسلامی شد

نهضت جهادی «همراه بیمار» مایه عزت برای انقلاب اسلامی شد