مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-15بين الملل

گفت وگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه فلسطین


وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه فلسطین بر حمایت مستمر جمهوری اسلامی از مبارزات مردم فلسطین در جهت احقاق حقوق خود تأکید کرد و همبستگی مردم و گروه های فلسطینی در این مسیر را ضروری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی با رهبران و مسئولان فلسطینی، عصر امروز (شنبه) در گفت وگوی تلفنی با ریاض مالکی وزیر خارجه فلسطین بحث و تبادل نظر کرد.

ظریف با اشاره به تحولات اخیر در منطقه بر حمایت مستمر جمهوری اسلامی ایران از مبارزات مردم بزرگ فلسطین در جهت احقاق حقوق خود تأکید کرد و همبستگی مردم و گروه های فلسطینی در این مسیر را ضروری برشمرد.

ریاض مالکی نیز ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین، بر عزم راسخ مردم و رهبران فلسطین در مسیر احقاق حقوق خود تأکید کرد و گفت: مردم و مسئولان گروه های مختلف فلسطینی به صورت متحد و یکپارچه بر تعهد خود تا آزادی سرزمین فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی پایبند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی توافق امارات و رژیم صهیونیستی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی گفت وگو کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه فلسطین

گفت وگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه فلسطین