مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-15اقتصادي

مسیر تردد خودرو های سوخت رسان امن تر شود


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از اعضای شورا در پیشنهادی خواستار امضاء تفاهم نامه میان شهرداری و وزارت نفت به منظور تغییرمسیر تردد خودرو های سوخت رسان از محلات مسکونی به مسیر امن تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، «محمد سالاری» روز شنبه این مطلب را به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: جلسه بررسی راهکار‌های رفع خطر از نقاط بحران آفرین شهر تهران انبار‌های مواد شیمیایی واقع در محدوده شهر تهران برگزار شد.

سالاری افزود: در این جلسه مسئولان مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی، مدیریت بحران استانداری تهران، مدیریت بحران و آتش نشانی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 5، دبیران شورایاری محلات شهران جنوبی و شمالی، اداره کل حقوقی شهرداری و نماینده محترم سپاه ثارالله حضور داشتند، اما متاسفانه معاون و مسئول مربوطه در وزارت نفت برغم ارسال دعوتنامه در این جلسه حاضر نشدند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ایمنی انبار‌های نفت شهران و خطوط انتقال سوخت، تردد روزانه تریلر‌های حامل سوخت، مجاورت محله شهران با محدوده‌های پهنه‌های گسلی، باندول‌های اطراف مخازن نفت، اقدامات ایمنی و نصب تجهیزات و استاندارد‌های مربوطه توسط مسئولین وزارت نفت و نهایتا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تردد خودرو های سوخت رسان امن تر شود

مسیر تردد خودرو های سوخت رسان امن تر شود