مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-15سياسي

ضرورت تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه محرم در شاهرود


فرماندار شاهرود با بیان اینکه شرایط امسال محرم ایجاب می کند که تبلیغات محیطی در سطح شهر مناسب تر از سال های قبل باشد، گفت: باید به شعائر دینی بیش از سال های قبل پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه شنبه در نشست توجیهی اجرای دستورالعمل و شیوه نامه های آیین عزاداری محرم و صفر که با حضور شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شاهرود در فرمانداری برگزار شد ضمن اشاره به تفاوت های محرم 99 با سایر عزاداری های سال های قبل، بیان کرد: شاهرود از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط مطلوبی قرار ندارد و این امر برای نیروهای بخش درمان نگران کننده است لذا باید در زمینه محرم نیز مراعات کرد.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به اقتصاد کشور آسیب های زیادی زده شده که دشمنان از این فرصت برای تخریب نظام استفاده کرده و سعی در ایجاد نارضایتی بین مردم می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

رعایت فاصله طولی الزامی است فرماندار شاهرود با بیان اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله هر نفر به اندازه دو متر از هر طرف، برگزاری مراسم در بازه زمانی یک ساعته و پذیرایی نشدن عزاداران از تصمیم های گرفته شده در کارگروه شهرستان است، گفت: محرم و صفر امسال می بایست تبلیغات محیطی و فضاسازی متفاوت تری نسبت به سال گذشته انجام شود و همه شهرداران، اصناف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه محرم در شاهرود

ضرورت تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه محرم در شاهرود