مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 19:352020-08-15ورزشي

سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های فوتبال دسته اول کشور


تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ورزشگاه تختی آبادان شنبه شب میزبان بازی تیم های صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بود.

دقیقه 19: روی یک کار تیمی زیبا و پاس کاری عالی عیسی آل کثیر و جعفر سلمانی، آل کثیر توانست در مقابل دروازه شاهین شهرداری بوشهر با یک ضربه بغل به راحتی دروازه ابوالفضل درویش وند را باز کند.

دقیقه 50: همکاری 2 نفره میلاد جهانی و غبیشاوی در پشت محوطه جریمه شاهین شهرداری بوشهر باعث شد فرصت شوت زنی برای محمدرضا غبیشاوی فراهم شد که هافبک جوان نفت آبادان نیز با یک ضربه تماشایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 82: بهروز نوروزی فرد مدافع تعویضی تیم شاهین بوشهر لحظاتی بعد از تعویض موفق به گشودن دروازه نفت آبادان شد تا فاصله را کمتر کند.

دقیقه 84: روی دو فرصت متوالی ابتدا ضربه ابوالفضل رزاق پور توسط دریس دفع شد و در ادامه حسین مالکی روی توپ اثر گذاشت اما توپ در اختیار محمد دریس قرار گرفت.

کادر فنی و بازیکنان شاهین بوشهر به شدت به برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت اعتراض داشتند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های فوتبال دسته اول کشور

سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های فوتبال دسته اول کشور