مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-16دانش

کمک 250 میلیون ریالی کانون مساجد به آسیب دیدگان کرونا


رییس اداره ارشاد تویسرکان از فعالیت 57 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان خبر داد و گفت: 250 میلیون ریال در قالب بسته های بهداشتی و غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا کمک شده است.

- علی نورعلییی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از فعالیت 57 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اکثر روستاهای شهرستان دارای کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند و روستاهای که در آن کانون فعال نیست به دلیل عدم همکاری هیات امنای این مساجد است.

وی از اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد را جذب طیف کودک، نوجوان و جوان دانست و افزود: همکاری ارکان مساجد اعم از امام جماعت، هیات امنا، مسوول کانون و حتی پایگاه مقاومت بسیج برای تحقق این هدف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در کانون مساجد با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان ممکن می شود تاکید کرد: با برنامه ریزی و به کارگیری نبوغ خلاقانه این قشر می توان از مساجد به عنوان پایگاه معنوی در راستای تربیت و پرورش نیروی انسانی دینی و انقلابی توانمند به نحو شایسته بهره برد.

وی مساجد را بارزترین و امن ترین کانون برای تبلیغ و نشر معارف دینی در جامعه خواند و تصریح کرد: مساجد سنگر رشد فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 میلیون ریالی کانون مساجد به آسیب دیدگان کرونا

کمک 250 میلیون ریالی کانون مساجد به آسیب دیدگان کرونا