مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-16اقتصادي

حذف رانت و امضاهای طلایی با نظارت و اصلاح قانون


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تاکید کرد: با اصلاح نظارت ها و قانون می توان شاهد حذف رانت، امضاهای طلایی و کاهش فساد در کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاحیه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان اظهار داشت: ما اگر بتوانیم همه دست به دست هم دهیم و پیشگیری از فساد را جایگزین مبارزه با فساد کنیم، موفق خواهیم شد که فساد را در کشور به مرور ریشه کن کنیم.

وی گفت: اگر در کشور شفافیت به وجود آید، نظارت ها را اصلاح کنیم، قانون گذاری در کشور اصلاح شود، سامانه های الکترونیک را افزایش دهیم و نقش انسان و کاغذ را تا جایی که می توانیم کاهش دهیم و ساختارها و فرآیندها را اصلاح کنیم، مردم خدمات بهتری می گیرند، دستگاه ها شفاف تر عمل می کنند، رانت ها و امضاهای طلایی حذف می شوند و اقتصاد شکوفاتر و مردم خدمات بهتری دریافت می کنند.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور ادامه داد: برنامه ما در این قرارگاه این بوده که همه مردم، نخبگان، مسئولان و دلسوزان کشور در کنار هم روش و شیوه درست مبارزه با فساد، که مبارزه سیستمی و پیشگیری از آن است را انجام دهیم تا کشور را از این معضل نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رانت و امضاهای طلایی با نظارت و اصلاح قانون

حذف رانت و امضاهای طلایی با نظارت و اصلاح قانون