مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-16سياسي

رییس دانشگاه پیام نور سالروز بازگشت عزتمند آزادگان را تبریک گفت


رییس دانشگاه پیام نور در پیامی سالروز بازگشت عزتمند آزادگان به کشور را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در پیامی سالروز بازگشت عزتمند آزادگان به کشور را تبریک گفت.

در متن پیام رییس دانشگاه پیام نور آمده است: 26 مرداد 1369 روز رهایی آزادمردانی است که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال های زجر و شکنجه در برابر سخت ترین ناملایمات برای حفظ کیان این سرزمین ایستادگی کنند.

آزادگانی که با مقاومت و ایثار،  سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را برای کشور به ارمغان آورده و ثابت کردند که ملت ما زیر سلطه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار نمی گیرد.

بدون شک ملت شریف ایران به داشتن چنین انسان های وارسته ای به خود می بالد و آزادگان سرافراز کشور را جزو ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند که همواره بزرگی آنها در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

اینجانب به نوبه خود، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر این سرزمین، سالروز ورود عزتمند آزادگان عزیز را به خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور سالروز بازگشت عزتمند آزادگان را تبریک گفت

رییس دانشگاه پیام نور سالروز بازگشت عزتمند آزادگان را تبریک گفت