مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-16سياسي

گزارش تفریغ بودجه 97 شهرداری تهران نیازمند اصلاحات عملکردی است


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران خواستار تصویب گزارش تفریغ بودجه 1397 شهرداری تهران از سوی اعضای شورای شهر شد و گفت: با توجه به اینکه این گزارش بارها میان شهرداری، - عضو هیات رییسه شورای شهر تهران خواستار تصویب گزارش تفریغ بودجه 1397 شهرداری تهران از سوی اعضای شورای شهر شد و گفت: با توجه به اینکه این گزارش بارها میان شهرداری، حسابرس و کمیسیون برنامه و بودجه رفت و برگشت داشته و بازگشت مجدد آن هیچ کمکی به افزایش جزییات نمی کند، آنچه که برای بهبود اینگونه گزارش ها نیاز داریم اصلاحات عملکردی در سیستم حسابداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری تهران در موافقت با تصویب این گزارش گفت: زمانی می توانیم گزارش تفریغ را به کمیسیون برنامه و بودجه برگردانیم که در آن ابهاماتی وجود داشته باشد اما این گزارش بارها بین شهرداری تهران، حسابرس و کمیسیون رفت و برگشت داشته است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: مسأله اصلی بودجه ما این است که براساس عملکرد مقداری تعیین نشده و به همین دلیل حسابرسی را نمی توان متناسب با آن انجام داد.

دوستان در شهرداری نوعی از حسابداری را استفاده می کنند که متناسب با یک سری از قوانین و ضوابط نیست و همین باعث اعتراض حسابرس می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تفریغ بودجه 97 شهرداری تهران نیازمند اصلاحات عملکردی است

گزارش تفریغ بودجه 97 شهرداری تهران نیازمند اصلاحات عملکردی است