مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-16پزشكي

سهمیه آراد 20 نانوایی در کرمانشاه قطع شد


کارشناس مسئول مرکز بهداشت کرمانشاه، از قطع سهمیه آرد 20 نانوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه این تعداد نانوایی نکات خطرناک در بحث کرونا ویروس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خدادادیان امروز در جمع اصحاب رسانه به وجود 100 بازرس بهداشت محیط در سطح شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 15 هزار مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح شهرستان داریم که کار نظارت بر این مراکز بر عهده این بازرسان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا الان در بحث مراکز تهیه و توزیع حدود 32 هزار بازدید انجام شده است،گفت: حدود بیش از 7 هزار و 900 بازدید از اماکن عمومی شامل آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن های ورزشی، مساجد، تکیه ها و.

  در این مدت صورت گرفته است.

کارشناس مسئول مرکز بهداشت کرمانشاه به پلمب 442 مکان که سلامت مردم را به خطر انداخته اشاره و بیان کرد: 150 نانوایی هم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند پلمب شده که بعد از 48 ساعت یا 72 ساعت با اخذ تعهد برای رفع نواقص و شرط رعایت اصول بهداشتی بازگشایی شده اند.

وی از قطع سهمیه آرد 20 نانوایی در کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه این تعداد نانوایی به تعهدات خود عمل نکرده و در بازدیدهای بعدی نکات خطرناک در بحث کرونا ویروس، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین نکات بهداشتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آراد 20 نانوایی در کرمانشاه قطع شد

سهمیه آراد 20 نانوایی در کرمانشاه قطع شد