مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-16اجتماعي

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مقرر شد تمام مدارس استان اصفهان به «شورای ایمنی» مجهز شوند.

- اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مقرر شد تمام مدارس استان اصفهان به شورای ایمنی مجهز شوند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش هایی که منتج به تصادفات زنجیره ای در بزرگراه های اصفهان می شود، اظهار داشت: به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ابلاغ شده است که بزرگراه شهید دستجردی تا سپاهان شهر، بزرگراه شهید اقارب پرست، خروجی حکیم نظامی به بزرگراه شهید دستجردی با اصلاح نیوجرسی و آسفالت از نظر ایمنی بازسازی و اصلاح شود.

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان پلیس راه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان را مکلف به اصلاح موارد ایمنی کرد که با اندکی بارندگی زمینه بروز تصادفات را فراهم می کند.

نصب بنرهای هشدار در جایگاه های سوخت به شهروندان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: الزامات ایمنی با نصب بنرهای هشدار در جایگاه های سوخت به شهروندان گوشزد داده شد تا از رفتارهای پرخطر مانند روشن کردن سیگار در پمپ بنزین اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود