مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-16اقتصادي

تحقق جهش تولید دربزرگترین وپیشرفته ترین قطعه سازکشور


در سال جهش تولید خانواده 12هزار نفری کروز در صدد است با افزایش بیش از 40 درصدی و متناسب با افزایش تیراژ خودروسازان، همراه با ارتقای کیفیت محصولات، تولید خود را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

نامگذاری امسال به نام جهش تولید آن هم پس از سال رونق تولید، بدان مفهوم است که قاعدتا موانع تولید در سال رونق تولید رفع شده و امسال تولیدکنندگان باید با خیالی آسوده نرخ تولید را افزایش دهند.

این موضوع علاوه بر افزایش حجم تولید ناخالص کشور که طبیعتا باعث افزایش درآمدهای غیرنفتی و در نتیجه بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور می‌شود، رفع مهمترین عامل افزایش قیمت‌ها در بازار یعنی فاصله معنادار میان عرضه و تقاضای کالاها به ویژه خودرو را به دنبال خواهد داشت.

با وجودی که صنعت خودرو ایران یکی از نخستین اهداف تحریم‌های ناجوانمردانه بین‌المللی بود، اما نشان داد که نه تنها این فشارها موجب توقف فعالیت این صنعت نمی‌شود بلکه با تلاش فعالان این حوزه پیشرفت‌های چشمگیری نیز حاصل شده است.

از پیشرفت‌های آن می‌توان به حرکت جهادگران شرکت صنایع تولیدی کروز در بومی‌سازی قطعات خودرو اشاره کرد که با وجود تحریم‌ها در سال رونق تولید کمر به بومی‌سازی قطعات خودرو بست و حالا در سال «جهش تولید» ظرفیت‌های خود را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید دربزرگترین وپیشرفته ترین قطعه سازکشور

تحقق جهش تولید دربزرگترین وپیشرفته ترین قطعه سازکشور