مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-16سياسي

باید پژوهش را مأموریت محور و در جهت حل مشکلات کشور انجام دهیم


باید پژوهش در کشور را مأموریت محور و در جهت حل مشکلات امروز و فردای کشور انجام دهیم و مقاله خروجی جانبی پژوهش باشد و نه هدف اصلی.

- رییس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: باید پژوهش در کشور را مأموریت محور و در جهت حل مشکلات امروز و فردای کشور انجام دهیم و مقاله خروجی جانبی پژوهش باشد و نه هدف اصلی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی،همزمان با چهلمین سالگرد این نهاد انقلابی، در گفتگویی با مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن مروری بر اساسنامه جهاددانشگاهی مصوب ستاد انقلاب فرهنگی در سال 1359 و اصلاحات آن توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال های بعدگفت: در مقدمه این اساسنامه آمده است که در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی – قدس سره- در تاریخ 23 خرداد 59 مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، ستاد مذکور در جلسه مورخ 16 مرداد 1359 به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی تأسیس کرد.

وی ادامه داد: در بخش اهداف و وظایف انجام تحقیقات کاربردی با تولید فناوری و تجاری سازی فناوری تا مرحله تولید نیمه صنعتی و صنعتی، انجام فعالیت های فرهنگی برای نسل جوان به منظور مقابله با غرب زدگی و انحرافات باهدف خودباوری در نسل جوان و نیل به خوداتکایی ذکرشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پژوهش را مأموریت محور و در جهت حل مشکلات کشور انجام دهیم

باید پژوهش را مأموریت محور و در جهت حل مشکلات کشور انجام دهیم