مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-16سياسي

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه های آموزشی


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تعیین نماینده تام الاختیار برای هر یک از دستگاه ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی از طرف این کمیسیون خبر داد و گفت: - حجت الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 26 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای نشست امروز علی اسلامی پناه به عنوان معاون حقوقی و معاون پارلمانی وزارت علوم به اعضای کمیسیون آموزش مجلس معارفه شد.

وی افزود: تعیین نماینده تام الاختیار این کمیسیون برای هر یک از دستگاه ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی دستور کار دوم این نشست بود که برای نمونه برای آنها می توانند امورات دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان از طرف کمیسیون را انجام دهند که با این کار نظارت ها و پیشبرد امور تقنینی افزایش می یابد.

  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش برای پیگیری قوانین مصوب در حوزه های مختلف نیز نماینده ای از اعضای کمیسیون انتخاب کرد تا همه قوانین در حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری اجرایی شود.

وی اظهار داشت: برخی از نمایندگان معلمان مدارس غیردولتی مسائل و مشکلات خود را با رییس و هیأت رییسه کمیسیون مطرح کردند تا نسبت به تعیین تکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه های آموزشی

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه های آموزشی