مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-16سياسي

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست


توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

علی اکبرعسگری امروز 26مرداد در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا در سلماس بابیان اینکه عدم دریافت کد رهگیری سامانه سلامت توسط برخی ادارات شهرستان بی هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیازمند تقویت و احساس مسئولیت هر چه بیشتر اکیپ های بازرسی و نظارت ویژه کرونا در شهرستان هستیم و مدیرانی که ابلاغی در این خصوص دریافت کرده اند حتما باید درایت لازم را داشته باشند تا پروتکل های بهداشتی در مجموعه تحت مدیریت شان و در سطح جامعه رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست