مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-17اقتصادي

2500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه های کردستان اختصاص یافت


برای توسعه زیرساخت های راه در استان از منابع مختلف بودجه 99، دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به راهسازی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصدیق ثابتی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها در طرح های در دست اجرای این استان هزینه می شود.

وی افزود: عمده طرح های هدف این اعتبارات شامل کریدور شمال - جنوب (بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب)، جاده مریوان - سنندج، طرح چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد محور سنندج - همدان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در خصوص طرح کریدور شمال - جنوب در کردستان بیان کرد: بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده که از 416 کیلومتر طول این بزرگراه حدود 320 کیلومتر آن در کردستان واقع شده و اکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ثابتی با اشاره به اینکه تاکنون 146 کیلومتر از این مسیر در کردستان زیر بار ترافیک رفته است، ادامه داد: طول کلی کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و 328 کیلومتر است که پنج استان غرب کشور را در بر می گیرد.

وی یادآور شد: اتمام عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی کرمانشاه - میاندوآب نیاز به اعتباری بیش از 9 هزار میلیارد ریال دارد که در صورت تأمین آن و تخصیص اعتبار لازم انتظار می رود در 3 سال آینده به بهره برداری برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه های کردستان اختصاص یافت

2500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه های کردستان اختصاص یافت