مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-17سياسي

پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است


فرماندار تبریز با بیان اینکه پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است، گفت: تبدیل نذورات محرم به کمک های مومنانه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز مهدوی دیشب در جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز با محوریت مراسم های ماه محرم ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی اظهار داشت: همه ما مسئولیت اجتماعی داریم و امسال با رویکرد خاصی به محرم نگاه می کنیم و شاید در طول عمرمان برای اولین بار باشد که مجبوریم به شکلی متفاوت عزاداری کنیم و مطمئناً در سال های آتی رفتار ما در ماه محرم امسال توسط مردم تحلیل خواهد شد بنابراین عزاداری امسال طبق دستورالعمل ابلاغی و با رعایت کامل پروتکل ها خواهد بود.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: ما عاشق امام حسین (ع) هستیم و باید تمام شهر رنگ و بوی عزاداری به خود بگیرد به نحوی که تا جای ممکن اماکن عمومی و دولتی و تمام خیابان ها و حتی کوچه ها و درب منازل مزین به پرچم های سیاه شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه دین راهگشا و روشنگر است و نباید از دین برای رفتارهای غلط برخی افراد هزینه کرد گفت: دین و مذهب ما الگوساز است و با توجه به اینکه پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است، عزاداران عزیز و صاحبان نذر می توانند محرم امسال را تبدیل به ماه احسان کنند و هر مسجد و هر هیأت به جای پخش نذورات، یک برنامه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است

پخش نذورات در ماه محرم امسال ممنوع است