مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-17اقتصادي

14 پروژه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن14 پروژه درحوزه فرهنگ و هنر پیش قدم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، عزت میرنجاتی اظهار کرد: یکی از اهداف مهمی که دولت در قالب بودجه فراهم کرده، زمینه استفاده از توان  بخش خصوصی و تعاونی جهت تکمیل طرح های عمرانی است بدین منظور براساس تبصره 19 قانون بودجه ظرفیت مناسبی برای مشارکت بخش خصوصی درعمران کشور فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید برآنکه این تبصره به نحوی تنظیم شده است که مشوق های لازم را برای جلب مشارکت بخش خصوصی فراهم می آورد گفت: مشوق های یاد شده نظیر تسهیلات تلفیقی، یارانه سود، وجوه اداره شده و یا کمک به همراه اجازه تغییر کاربری تمام یا قسمتی از عرصه یا اعیان پروژه درجهت توجیه پذیری اقتصادی برای سرمایه گذاران است.

وی تصریح کرد: دراین راستا 14 پروژه درحوزه فرهنگ و هنر برای واگذاری با استفاده از شرایط یادشده درنظر گرفته شد که از جمیع سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن و برخوردار کردن شهرستان های مشمول از فضای فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود

14 پروژه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود