مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-17اقتصادي

2500 میلیاردریال اعتبار برای راه های کردستان اختصاص یافت


محمدصدیق ثابتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت های راه در استان کردستان از منابع مختلف بودجه 99، حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی و استانی به راهسازی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار از محل منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها در طرح های در دست اجرای این استان هزینه می شود.

وی افزود: عمده طرح های هدف این اعتبارات شامل کریدر شمال - جنوب (بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب)، جاده مریوان - سنندج، طرح چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد محور سنندج - همدان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در خصوص طرح کریدر شمال - جنوب در کردستان گفت: بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده که از 416 کیلومتر طول این بزرگراه حدود 320 کیلومتر آن در کردستان واقع شده و اکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

146 کیلومتر از مسیر کریدر شمال - جنوب کردستان زیربار ترافیک رفته است وی با اشاره به اینکه تاکنون 146 کیلومتر از این مسیر در کردستان زیربار ترافیک رفته است، اضافه کرد: طول کلی کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و 328 کیلومتر است که پنج استان غرب کشور را در بر می گیرد.

ثابتی یادآور شد: اتمام عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی کرمانشاه - میاندوآب نیاز به اعتباری بیش از 9 هزار میلیارد ریال دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 میلیاردریال اعتبار برای راه های کردستان اختصاص یافت

2500 میلیاردریال اعتبار برای راه های کردستان اختصاص یافت