مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-17دانش

تقدیر از 35 محقق داخلی و بین المللی فارابی در وزارت علوم


مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، با تقدیر از 35 برگزیده حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم در حال برگزاری است.

- مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، با تقدیر از 35 برگزیده حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فارابی که به صورت مجازی برگزار شد، دکتر حسین میرزایی رییس دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی با بیان اینکه این جشنواره در ابتدا نهالی بود که به کار خود پرداخت، افزود: این جشنواره به همت وزارت علوم، معاونت علمی، آیسسکو، یونسکو و فرهنگستان علوم و زبان و ادبیات فارسی به درختی تنومند تبدیل شد.

وی ادامه داد: علوم انسانی هم کارکردی است و هم کاربردی، هم معنا بخش است و هم رهایی بخش، هم هویت بخش است و هم رهایی بخش، هم با نوآوری سنخیت دارد و هم با فناوری.

این علوم طیفی دارد که از انتزاعی ترین ساحت تا عینی ترین ساحت را در بر می گیرد و بسته به اینکه کدام ساحت در معرض دید قرار گیرد قضاوت ها درباره آن متفاوت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 35 محقق داخلی و بین المللی فارابی در وزارت علوم

تقدیر از 35 محقق داخلی و بین المللی فارابی در وزارت علوم