مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-17سياسي

معماری سازمانی لازمه اصلاح ساختار مدیریت شهری در یزد


رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد هم افزایی درون سازمانی است گفت: اصلاح ساختار در شهرداری یزد مستلزم توجه به معماری سازمانی است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد هم افزایی درون سازمانی است گفت: اصلاح ساختار در شهرداری یزد مستلزم توجه به معماری سازمانی است.

حمیدرضا قمی در 104 جلسه کمیسیون شهر هوشمند که با حضور دیگر اعضای این کمیسیون برگزار شد، با بیان این که توسعه و تقویت مدیریت شهری مستلزم همکاری و هم افزایی درون سازمانی است، اظهار کرد: معماری سازمانی از جمله مولفه های حائز اهمیت برای ساماندهی مدیریت شهری در یزد است.

وی افزود: امروزه تکنولوژی، عبور و مرور، آلودگی و ترافیک، بی رویه مصرف شدن منابع انرژی محدود سلامت جامعه را مورد تهدید قرار داده است و زندگی اجتماعی هم تحت تاثیر هجمه بدون برنامه فناوری جدید است.

رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این که نهضتی جدید لازم است که شکل شهرنشینی را تغییر داده و نیاز افراد را متناسب با شرایط روز رفع کند، گفت: شفافیت در حوزه مدیریت شهری و برخورداری مساوی مردم از امکانات، نهضتی به نام شهر هوشمند را شکل می دهد.

قمی راه حل مشکلات مدیریت شهری را هوشمندسازی و ایجاد معماری سازمانی دانست و بیان کرد: معماری سازمانی قبل از هر چیز به معنای بهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری سازمانی لازمه اصلاح ساختار مدیریت شهری در یزد

معماری سازمانی لازمه اصلاح ساختار مدیریت شهری در یزد