مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-17ورزشي

هرلحظه منتظریم کشتی بانوان را تعطیل کنند


نایب رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از بی مهری های فدراسیون نسبت به کشتی بانوان انتقاد کرد.

- انتقاد نایب رییس هیات کرمانشاه از بی توجهی فدراسیون به کشتی بانوان هرلحظه منتظریم کشتی بانوان را تعطیل کنند ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از بی مهری های فدراسیون نسبت به کشتی بانوان انتقاد کرد.

فهیمه امیریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بی توجهی های فدراسیون به کشتی بانوان، اظهار کرد: حدود دوسالی است که فدراسیون در بخش مربیگری و داوری هیچ دوره آموزشی را برای کشتی بانوان برگزار نکرده و این درحالیست که در این بخش کمبودهای زیادی در کشور داریم.

وی اضافه کرد: در برخی از استان ها شرایطی به شکلی است که حتی یک مربی کشتی بانوان ندارند و گاها از کرمانشاه برای آنها مربی اعزام می کنیم.

نائب رییس هیات کشتی استان افزود: با وجود اینکه کرمانشاه به نسبت دیگر استان ها از نظر تعداد مربیان شرایط بهتری دارد، اما در مجموع ما هم کمبود مربی داریم.

وی یادآورشد: در حال حاضر شش مربی فعال کشتی و چهار داور - دو داور در بخش کلاسیک و دو داور در بخش آلیش - داریم، درحالیکه باید حداقل 14 مربی و داور داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: رییس سابق فدراسیون درگیر مسائل بزرگی بود و برای همین فرصتی برای توجه به کشتی بانوان نداشت، با تغییر ریاست فدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرلحظه منتظریم کشتی بانوان را تعطیل کنند

هرلحظه منتظریم کشتی بانوان را تعطیل کنند