مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-17فرهنگي

حوزه علوم انسانی نیازمند نوسازی و بازسازی است


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی باتاکید بر اینکه حوزه علوم انسانی نیازمند نوسازی و بازسازی است، ابراز امیدواری کرد که فعالیتهای شورای تحول وزارت علوم بتواند به به روزکردن و کاربردی سازی این حوزه بینجامد.

- رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی باتاکید بر اینکه حوزه علوم انسانی نیازمند نوسازی و بازسازی است، ابراز امیدواری کرد که فعالیتهای شورای تحول وزارت علوم بتواند به به روزکردن و کاربردی سازی این حوزه بینجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حداد عادل امروز در اختتامیه یازدهمین جشنواره فارابی که به صورت مجازی در وزارت علوم برگزار شد، انتخاب نام فارابی برای این جشنواره را نامی شایسته دانست و افزود: ما وارث فرهنگ و تمدنی هستیم که بزرگانی مانند ابونصرفارابی که بعد از ارسطو با نام معلم ثانی شناخته می شود را در خود پرورش داده است.

وی با تاکید بر اینکه علوم انسانی در ایران سنت دیرینه دارد، اظهار کرد: پیامی که باید این جشنواره به جامعه و مسوولان برساند، این است که مشکلات کشور بدون استمداد از علوم انسانی قابل حل نیست.

حداد عادل با اشاره به برخی از تصورات در خصوص علوم انسانی، خاطر نشان کرد: برخی چنین تصور می کنند که مشکلات و مسایل کشور تنها به دست مهندسان و پزشکان قابل حل است و برای حوزه علوم انسانی شان گره گشایی کمتری متصور هستند و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علوم انسانی نیازمند نوسازی و بازسازی است

حوزه علوم انسانی نیازمند نوسازی و بازسازی است