مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-17پزشكي

مادر جوان فرشته نجات سه هم وطن شد


مسئول واحد فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با ایثار مادری فداکار، سومین اهدا عضو استان بوشهر در سال 99 نجات بخش جان سه هم وطن شد.

- ایسنا/بوشهر مسئول واحد فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با ایثار مادری فداکار، سومین اهدا عضو استان بوشهر در سال 99 نجات بخش جان سه هم وطن شد.

علیرضا باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: آفتاب قره قانی متولد 1363 متولد نورآباد ممسنی و ساکن برازجان، هفدهم مرداد برای زایمان طبیعی به زایشگاه مراجعه می کند و پنجمین فرزند خود را به دنیا می آورد.

وی افزود: این مادر پس از زایمان به بخش پست پارتوم (اتاق بعد از زایمان) منتقل می شود و آنجا دچار دیسترس تنفسی (نارسایی تنفسی) شدید می شود که باعث ایست تنفسی او و به دنبال آن ایست قلبی می شود.

مسئول واحد فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با احیا قلبی، مجدد تپش قلب وی برقرار می شود، اما به علت آمبولی مایع آمنیوم و مشکلات متعاقب آن، مشکوک به مرگ مغزی می شود که آزمایش ها نیز مرگ مغزی او را تأیید می کنند.

باقری عنوان کرد: پس از تایید نهایی مرگ مغزی این مادر و رضایت خانواده نوع دوست وی نسبت به اهدا عضو، برگ زرین دیگری در ایثارگری مردمان استان بوشهر و فارس رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر جوان فرشته نجات سه هم وطن شد

مادر جوان فرشته نجات سه هم وطن شد