مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-17سياسي

وزیر نیرو شهریور ماه به کرمان سفر می کند


رییس مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از سفر وزیر نیرو طی هفته دوم شهریورماه به کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر رودری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به انتخاب وزیر نیرو به عنوان معین استان کرمان بیان داشت: وزیر نیرو به احتمال زیاد هفته دوم شهریور امسال به استان کرمان سفر خواهد کرد و مباحث اقتصاد مقاومتی استان را پیگیری می کند.

وی افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان معین های اقتصادی را ارزیابی کرده ضمن اینکه دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی یک پژوهش علمی را با رویکرد اثر معین های اقتصادی در استان کرمان انجام داده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: هدف از این پژوهش بررسی و آسیب شناسی علمی حضور معین های اقتصادی و همچنین بررسی جنبه های مثبت و منفی این حضور است.

رودری تصریح کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان و بخش اقتصادی این دانشگاه در راستای انجام پژوهش علمی در خصوص حضور معین های اقتصادی در بحث اقتصاد مقاومتی اقدام به انعقاد قراردادی کرده اند و توسط هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان مطالعاتی در این خصوص انجام شده است.

وی به مطالعات انجام گرفته توسط دانشگاه شهید باهنر اشاره کرد و یادآور شد: مطالعات انجام شده کاملاً علمی و بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو شهریور ماه به کرمان سفر می کند

وزیر نیرو شهریور ماه به کرمان سفر می کند