مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-17سياسي

843 نقطه خراسان شمالی آماده برگزاری عزاداری های حسینی است


معاون سیاسی استاندار بابیان اینکه محرم امسال را با شور و شعور حسینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم، گفت: 843 نقطه در سطح استان آماده برگزاری عزاداری های حسینی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ولی الله حیاتی در کمیته امنیتی کرونا اظهار کرد: در 843 نقطه از استان مراسم عزادی برگزار می شود که از این نقاط ،156 نقطه شهری و 678 نقطه روستایی است که البته این مراسم در روستاها مقابل مساجد انجام می شود.

معاون سیاسی استاندار با بیان این نکته که مبنای عزاداری امسال در مکان های غیر مسقف است، بیان کرد: امسال حماسه متفاوتی را در ایام محرم به نمایش خواهیم گذاشت لذا تمام فرمانداران باید تمهیدات لازم را برای این ایام اتخاذ کنند.

وی به وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این ایام اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوست رسانه ای با محوریت هماهنگی، اغنا سازی و اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

حیاتی بر نقش مهم اغنا سازی در هیأت های مذهبی اشاره کرد و گفت: محرم امسال به دلیل وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته است لذا باید افکار جامعه را برای سهولت شرایط خاص محرم آماده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

843 نقطه خراسان شمالی آماده برگزاری عزاداری های حسینی است

843 نقطه خراسان شمالی آماده برگزاری عزاداری های حسینی است