مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-17اجتماعي

استمرار ناپایداری هوا در گیلان


مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان وضعیت آب وهوای استان را برای روزهای آینده همچنان ناپایدار توصیف کرد و از کشاورزان و شالی کوبی داران خواست نسبت به جمع آوری محصولات و پوشش آن ها با پلاستیک اقدام کنند.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار طی 48 ساعت آینده در منطقه است.

وی با بیان اینکه بارندگی و وزش باد و رعدوبرق و گاهی نیز شدید و احتمال تگرگ برای روزهای پیش رو پیش بینی می شود، افزود این ناپایداری به تدریج از روز چهارشنبه با تضعیف سامانه بارشی شرایط برای کاهش ابرناکی و افزایش نسبی دما تا پایان هفته را مهیا می کند.

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان برای روز سه شنبه گفت: روز سه شنبه آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعت بارندگی و وزش باد و رعدوبرق و در پاره ای از نقاط کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

دادرس همچنین وضعیت آب وهوای گیلان در روز چهارشنبه را نیز قسمتی ابری تا ابری و در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و همچنین احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.

وی با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای پایانی هفته، افزود: هوای استان گیلان در روز پنجشنبه کمی تا نیمه ابری افزایش نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار ناپایداری هوا در گیلان

استمرار ناپایداری هوا در گیلان