مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-18سياسي

قطع برق مدارس بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع است


فرماندار قصرقند سیستان وبلوچستان گفت: مدارسی که بدهی برق دارند نباید بدون هماهنگی با فرمانداری برق آن ها قطع شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار قصرقند سیستان وبلوچستان گفت: مدارسی که بدهی برق دارند نباید بدون هماهنگی با فرمانداری برق آن ها قطع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رحیم بخش پاک اندیش در جلسه شورای آموزش و پرورش قصرقند با اشاره به پیش رو بودن کنکور سراسری گفت: دست اندرکاران و دستگاه های اجرایی باید به کمک آموزش و پرورش بشتابند و با تمام امکانات و بضاعت شهرستان در هر چه بهتر برگزار کردن کنکور سراسری تلاش نمایند.

فرماندار قصرقند گفت: کنکور سراسری سال 99 در شهرستان قصرقند در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش قصرقند افزود: باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع در راستای فراهم نمودن شرایط محیطی مناسب، بدون دغدغه و با آرامش برای داوطلبین، قبل از شروع کنکور سراسری بازدیدهایی از محل های برگزاری آزمون انجام خواهد شد و از ظرفیت موجود شهرستان برای رفع مشکلات استفاده خواهد گردید.

نماینده عالی دولت در شهرستان قصرقندخاطر نشان کرد: اعتبارات خوبی از محل خسارات سیل، مشارکت بنیاد علوی و اداره کل نوسازی مدارس برای شهرستان در نظر گرفته شده است که با مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق مدارس بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع است

قطع برق مدارس بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع است