مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-18ورزشي

یوسف زاده: امید به کسب دو مدال طلای جودو در پارالمپیک توکیو داریم


سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان درباره وضعیت جودوکاران پارالمپیکی گفت: هر دو جودوکار اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و ما امید به کسب دو مدال طلا در پارالمپیک توکیو داریم.

- سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان درباره وضعیت جودوکاران پارالمپیکی گفت: هر دو جودوکار اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و ما امید به کسب دو مدال طلا در پارالمپیک توکیو داریم.

محمد رضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان تمرینات جودوکاران پارالمپیکی قطع نشده و به طور مرتب تمرینات آنها از نظر بدنسازی و ذهنی زیر نظر مربیان به صورت مجازی پیگیری و گزارش لازم به کمیته ملی پارالمپیک ارائه شده است.

وی گفت: کمیته ملی پارالمپیک به طور مرتب در جریان عملکرد جودوکاران پارالمپیکی قرار دارد و با پرداخت به موقع حقوق پارالمپیکی آنها سبب شده تا جودوکاران دغدغه ای برای انجام تمرینات خود در منزل یا باشگاه ها نداشته باشند.

ما مجبوریم در شرایط کرونایی به بهترین شکل جودوکاران را آماده نگهداریم.

اگر در گذشته تمام کشورها از نظر این بیماری شرایط یکسانی داشتند در حال حاضر آذربایجان، ازبکستان، کره جنوبی و غیره که آمار کرونا در این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسف زاده: امید به کسب دو مدال طلای جودو در پارالمپیک توکیو داریم

یوسف زاده: امید به کسب دو مدال طلای جودو در پارالمپیک توکیو داریم