مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-18سياسي

دادرسی الکترونیک باید در آذربایجان غربی به صورت کامل تحقق یابد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان به صورت کامل تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی صبح سه شنبه در جمع مدیران قضایی آذربایجان غربی اظهارکرد: مسئولان انفورماتیک و سایر همکاران، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در کمترین زمان ممکن شاهد دادگستری تمام الکترونیک در استان باشیم.

میزان مراجعه به دستگاه قضایی استان خیلی زیاد بوده ولی با وجود کثرت مراجعان و کثرت کار، خدمت رسانی در سطح استان مطلوب است، تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان به صورت کامل تحقق یابد.

گروسی در ادامه با اشاره به اینکه ایام سوگواری سالار شهیدان باید با تدابیر کرونایی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اجرا شود، ادامه داد: محرم و عاشورا نباید تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و فراموش شود و نباید هم، آنگونه رفتار کنیم که خدای نکرده بر خلاف توصیه های دین مبین اسلام و شأن قیام عاشورا باشد و باید پیام عاشورا را به نحو شایسته به جوانان ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی هایی که از حوزه های قضایی انجام می شود، جنبه آموزشی و نظارتی دارد، افزود: این بازرسی ها در رشد و تعالی دستگاه قضایی استان بسیار اثرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرسی الکترونیک باید در آذربایجان غربی به صورت کامل تحقق یابد

دادرسی الکترونیک باید در آذربایجان غربی به صورت کامل تحقق یابد