مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-18سياسي

بیشتر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مدیریت غلط و غیرکارشناسی است


بیش از 70 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریت، رفتار و تصمیمات اشتباه مدیران و مقررات ناکارآمد و دست و پاگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان مظهر مقاومت بودند که با صبر و پایداری موجب افتخار و عزت کشور شدند و قدردان فداکاری آنها هستیم.

وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد گفت: این کودتا لکه ننگینی در دخالت کشورهای استکباری در سرنوشت ملتی آزاده است که باید مراقب باشیم و از تاریخ درس بگیریم تا دشمنان فرصت توطئه دوباره پیدا نکنند.

استاندار قزوین یادآور شد: وقوع کودتا و نقشه های استکباری بیانگر ثروت و فرصت های است که در کشور وجود دارد و ما از آن غافلیم و به نظر می رسد هنوز از فرصت و ثروت خود استفاده نکرده ایم اما از هزاران کیلومتر خارج از مرزها برای غارت ثروت کشور نقشه می کشند که باید درسی برای همه ما باشد.

70 درصد مشکلات ناشی از مدیریت و عملکرد اشتباه است جمالی پور یادآور شد: با اعتقاد به ساختن کشور باید کاری کنیم تا سرمایه های کشور که پشتوانه امور است هدر نرود اما باید بپذیریم مسئولیت 70 درصد مشکلات ناشی از رفتار، نگاه و عملکرد ما مدیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مدیریت غلط و غیرکارشناسی است

بیشتر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مدیریت غلط و غیرکارشناسی است