مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-18اقتصادي

افزایش 40 درصدی روکش آسفالت معابر در بافق


شهردار بافق با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت بیش از 65 هزار مترمربع از معابر این شهر در چهار ماهه ابتدای امسال، از افزایش 40 درصدی عملکرد این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار بافق با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت بیش از 65 هزار مترمربع از معابر این شهر در چهار ماهه ابتدای امسال، از افزایش 40 درصدی عملکرد این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سیدعلی نوروززاده ضمن اعلام این خبر، هزینه اجرای عملیات به سازی معابر سطح شهر بافق را بیش از 45 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از سوی شهرداری، تامین و پرداخت شده است.

این مسئول بر لزوم مرمت، لکه گیری و روکش آسفالت معابر تاکید کرد و گفت: این اقدامات به دلیل جلوگیری از خطرات احتمالی و به منظور رفاه حال شهروندان از اولویت های برنامه شهرداری در سل جاری است.

وی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح فاضلاب شهری بافق نیز گفت: با توجه به فرسوده بودن آسفالت برخی از معابر بر اثر حفاری شرکت های خدمات رسان، این طرح در دو بخش شامل مرمت جزیی و روکش آسفالت معابر شهر در دستور کار فوق العاده قرار گرفت و در چهار ماه اول سال جاری بخشی از عملیات اجرایی آن به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی روکش آسفالت معابر در بافق

افزایش 40 درصدی روکش آسفالت معابر در بافق