مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-18اقتصادي

کم آبی عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی استان سمنان


استاندار سمنان بابیان اینکه کم آبی عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی استان است، گفت: برای ایجاد توسعه در بخش های مختلف اقتصادی، نیازمند تأمین آب در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر صبح سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه کمبود آب عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی در استان است، اظهار داشت: خام فروشی مواد معدنی چالش جدی را در اقتصاد و درآمدزایی استان سمنان ایجاد می کند.

وی بابیان اینکه اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان تحول عظیمی را در اقتصاد این منطقه ایجاد می کند، افزود: وزارت نیرو میزان خرید تضمینی آب شرب طرح انتقال آب خزر را اعلام نکرده است و باید نسبت به خرید تضمینی آب آشامیدنی طرح انتقال آب دریای خزر به استان اعلام آمادگی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

مقابله با بحران کم آبی در سمنان استاندار سمنان با تأکید بر لزوم پیگیری وزارت نیرو برای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان بیان کرد: برای مقابله با بحران و چالش جدی کم آبی در سمنان لازم است این طرح اجرایی شود.

آشناگر با اشاره به اینکه 50 میلیون مترمکعب از انتقال آب دریای خزر برای تأمین آب آشامیدنی این استان است، یادآور شد: 150 میلیون مترمکعب آن به منظور استفاده از آب دریای خز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی استان سمنان

کم آبی عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی استان سمنان