مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-18اقتصادي

مشکل آب صدر محله لنگرود به زودی حل می شود


معاون بهره برداری و توسعه آب فاضلاب استان گیلان یکی از راه حل ها در رفع قطعی آب را تغییر در برنامه توزیع دانست و گفت: اصلاح شبکه به طول 200 متر، - مازیار غلامپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه آب رسانی به روستای صدرمحله لنگرود توسط تو خط انتقال آب انجام می شود، اظهار کرد: در این روستا 300 خانوار زندگی کرده و توسط یک رودخانه قدیمی به بخش تقسیم می شود که آب رسانی به این منطقه توسط دو خط انتقال از مجموعه تأسیسات شهید خوش سیرت انجام می شود.

وی با اشاره به قطعی آب در یک منطقه از روستای صدرمحله لنگرود گفت: یک قسمت از این روستا که در یک طرف رودخانه بوده است چند روزی با قطعی آب مواجه شده و تیم های بررسی و کارشناسی چند روز گذشته به محل اعزام و مشکلات موجود را شناسایی و پیگیری کردند.

معاون بهره برداری و توسعه آب فاضلاب استان گیلان یکی از راه حل ها در رفع قطعی آب را تغییر در برنامه توزیع دانست و افزود: اصلاح شبکه به طول 200 متر، تغییر توزیع برنامه آبی از مهم ترین راهکارها در حل مشکل آب شرب روستای صدرمحله لنگرود بوده و با اقدامات انجام شده این مشکل برطرف شده است.

غلامپور با اذعان به اینکه فاز دوم تصفیه خانه بزرگ گیلان وارد مدار می شود، تصریح کرد: با انجام این کار میزان تولید آب افزایش پیداکرده و امکان انتقال آب بیشتری به روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب صدر محله لنگرود به زودی حل می شود

مشکل آب صدر محله لنگرود به زودی حل می شود