مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-18اقتصادي

اجرای «طرح تاک» کشاورزی و اقتصاد استان قزوین را متحول می کند


معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با تجمیع اراضی و آبیاری کشاورزی، تغییر الگوی کشت در قالب «طرح تاک» ضمن احیای دشت قزوین می توان اقتصاد و کشاورزی قزوین را متحول کرد.

- قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با تجمیع اراضی و آبیاری کشاورزی، تغییر الگوی کشت در قالب طرح تاک ضمن احیای دشت قزوین می توان اقتصاد و کشاورزی قزوین را متحول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی قبادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که باید با رفع موانع تولید به جهش تولید کمک کنیم شاهد مقررات دست و پاگیر هستیم.

وی افزود: در گذشته در زمینه رسوب کالا در گمرک مشکلات جدی داشتیم که با همکاری مدیران مربوط نسبت به رفع موانع اقدام شده است.

مدیران جسور زیر سوال رفته اند قبادی یادآور شد: در استان قزوین همراهی مدیران بسیار مطلوب بوده به طوری که جسارت مدیر گمرک در ترخیص زودهنگام مواد اولیه و سرعت بخشی به کارها خارج از ضوابط موجب بازخواست وی از سوی مرکز شده و همه ما زیر سوال رفته ایم که تصمیمات مرکز و مصوبات ابلاغی را اجرا نکرده ایم و هنوز با چالش مواجهیم.

وی گفت: همراهی مدیران جسور و ریسک پذیر با تولیدکننده برای ما بسیار ارزشمند است و این تعامل موجب شده مشکلات بیشتر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح تاک» کشاورزی و اقتصاد استان قزوین را متحول می کند

اجرای «طرح تاک» کشاورزی و اقتصاد استان قزوین را متحول می کند