مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-18اجتماعي

کمبود 210 مدرسه استثنایی برای رسیدن به حداقل استانداردها


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برای رسیدن به حداقل استانداردها در سرانه، 210 مدرسه دیگر استثنایی نیاز است که از اسفند 98 توانسته ایم 82 مدرسه را کلنگ زنی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش خراسان شمالی که در خانه معلم بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهر مهمترین پروژه آموزش و پرورش است زیرا بناست اقداماتی مانند توزیع 142 میلیون جلد کتاب، پروژه های عمرانی، ایاب و ذهاب دانش آموزان و… در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه مهر امسال با کرونا همراه شد که آسیب هایی وارد کرد اما فرصت هایی نیز ایجاد شد که استفاده از فناوری، مدرسه محوری و مشارکت خانواده ها جزیی از آنها به شمار می آید.

وی با انتقاد از جدایی پرورش از آموزش در مدارس کشور، افزود: هرچند در طول 12 سال نزدیک به 13 هزار ساعت آموزش در مدرسه داریم و این عدد بالاتر از میانگین کشور است اما این عدد شامل پرورش دانش آموزان نمی شود.

حسینی تصریح کرد: نیاز به یک برنامه ریزی مؤثر در دوران کرونا داریم لذا آموزش و پرورش در شرایط زرد، قرمز و سفید برنامه ریزی می کند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تاکید کرد: سرانه فضای آموزشی باید 8 متر مربع باشد اما اکنون این عدد 5 متر مربع است و در حوزه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 210 مدرسه استثنایی برای رسیدن به حداقل استانداردها

کمبود 210 مدرسه استثنایی برای رسیدن به حداقل استانداردها