مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-18سياسي

کرونا به 90 درصد فعالیت های گردشگری همدان خسارت وارد کرده است


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: ویروس کرونا به 90 درصد فعالیت های گردشگری همدان خسارت وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان با انتقاد از تأخیر در راه اندازی شهرداری منطقه 5 همدان اظهار کرد: راه اندازی این شهرداری از دوره چهارم کلید خورده و در دوره پنجم پیگیری شد، اما طولانی شدن رونده راه اندازی آن، قابل تأمل است.

حسین قراباغی با اشاره به ضرورت راه اندازی شهرداری منطقه پنج، یادآور شد: باید در مرحله نخست، مکانی برای ایجاد این منطقه لحاظ شود.

قراباغی همچنین با اشاره به آسیب های شیوع ویروس کرونا در جامعه، اظهار کرد: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته، متأسفانه حوزه های گردشگری با شیوع این ویروس، بیشترین آسیب را دیده است.

وی افزود: بیش از 90 درصد تأسیسات حوزه گردشگری همدان آسیب دیده که در این راستا متأسفانه تنها یکی از عوامل شیوع کرونا عامل بوده چراکه برخی سیاست ها هم باید اصلاح شود.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین با اشاره به فعالیت خانه مسافرهای غیرقانونی غیرمجاز در سطح شهر همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خالی بودن اکثر هتل ها متأسفانه شاهد هستیم خانه مسافرهای غیرمجاز که هیچ گونه پروتکل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به 90 درصد فعالیت های گردشگری همدان خسارت وارد کرده است

کرونا به 90 درصد فعالیت های گردشگری همدان خسارت وارد کرده است