مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-18سياسي

عملیات اجرایی مسجد خیرساز منطقه ویژه لامرد آغاز شد


عملیات اجرایی مسجد خیرساز منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور وزیر اطلاعات آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از لامرد، ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر اطلاعات، مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد، فرماندار لامرد و اعضای شورای اداری، عملیات اجرایی مسجد خیرساز منطقه ویژه اقتصادی لامرد به نام مبارک حضرت امام حسین (ع) آغاز شد.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در این مراسم اظهار داشت: فعالیت کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد زمینه را برای ایجاد صنایع پایین دست فراهم کرده است و در آینده ای نزدیک، نیروی انسانی زیادی در این منطقه مشغول به کار می شوند و یک قطب بزرگ اقتصادی-معدنی شکل می گیرد.

  وی ضمن ارج نهادن به مشارکت خیراندیش و اهتمام منطقه ویژه لامرد در احداث این فضای فرهنگی، افزود: مسجد، پایگاهی است که فرهنگ کارکنان را شکل می دهد و معنویت را به کارکنان هدیه می کند همچنین انگیزه کاری آنها را بالا می برد و کار آنها را با خدا گره می زند.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: از این رو احداث مسجد در کنار واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ضرورت داشت که این خلا با مشارکت خیراندیش و اهتمام مدیران منطقه ویژه اقتصادی در واگذاری زمین و فراهم نمودن زیرساختها رفع می شود و امیدواریم در آینده شاهد گسترش دیگر فضاهای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مسجد خیرساز منطقه ویژه لامرد آغاز شد

عملیات اجرایی مسجد خیرساز منطقه ویژه لامرد آغاز شد