مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-18سياسي

رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان امیدآفرین است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان توسعه ای و امیدآفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی زاده در جریان بازدید از دفتر استانی خبرگزاری فارس کردستان، اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه های موفق و پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی در استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اذعان داشت: رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان به روند توسعه استان کمک می کند و آنچه در این رسانه تولید می شود گویای توانمندی و حرفه ای بودن خبرنگاران و در کل این مجموعه رسانه ای در استان است.

نصراللهی زاده خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در کردستان در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به مسوولان کمک می کند که نمونه ای از این کار، اطلاع رسانی بسیار خوب این رسانه در مورد روستای علی آباد کرفتو (ناشنوایان) بود که منجر به برطرف شدن بخشی از مشکلات آنان شد.

وی تصریح کرد: جنس کار رسانه زمان و ساعت نمی شناسد و تنها عشق و علاقه به کار و مردم است که می تواند خبرنگار را در صحنه ماندگار کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان عنوان کرد: بصورت روزانه خبرگزاری فارس استان را رصد می کنم و از رویکرد توسعه ای این رسانه که جدای از اطلاع رسانی به موقع، انتقادهای سازنده ای دارد، تقدیر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان امیدآفرین است

رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان امیدآفرین است